niedziela, 31 marca 2013

Zapowiedź

  Co prawda głosów jak na razie dużo nie jest (3 u...), ale wszystkie są oddane na  Harajuku Fashion. Nie powiem ciut innego wyniku się spodziewałam, ale cieszę się, że jesteście tym działem zainteresowani. Jednak ja nie o tym chciałam. Przez ten cały, długi czas mojej nieobecności (ona nadal trwa) dużo pisałam. Tak, więc chciałabym zapowiedzieć nową serię, a mianowicie "Tancerze". Hm... Chyba tytuł mówi sam za siebie, więc więcej nie powiem ;) Poczekacie a się dowiecie. Ta zua jestem. Poza tym mam w zanadrzu Fan Fiction. Nom, tyle ode mnie.
~Kayl

4 komentarze:

  1. A, bym zapomniała: głosujcie, proszę ^.^
    ~Kayl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Tu Ania z Zombie Unicorn Jewelry. Nie mam u siebie niestety opcji odpowiedzi. Na dzień dzisiejszy pierścionek jest sprzedany, ale mogę zrobić na zamówienie. Zajrzyj na mojego fejsa jak masz FB http://www.facebook.com/pages/Zombie-Unicorn-Jewelry/170220303054276

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja to jusz czytałam ;> powiem wam tylko że zajebiste ;D
    (Paciu, to ja, Emily) i... przypominając ci o tych "górolach" przesyłaj, albo dawaj( jak u cb jestem) mi prace do korekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj szybko, bo tęsknię ;n;

    OdpowiedzUsuń