środa, 22 stycznia 2014

Poradnik: Bluzka w stylu Fairy-kei

Ohayo~
Zapowiadałam i proszę bardzo, zgodnie z obietnicą, poradnik odnośnie Fairy-Kei. Dzisiaj zajmiemy się koszulką, będziemy na niej malować bajkowe wzory. Podpowiem Wam, jak w fajny i ciekawy sposób wykonać koszulkę w stylu Fairy. Zapraszam~


Potrzebujemy:
- Gąbkę (ja użyłam żółtej dla swego rodzaju pewności >.<)
- Farby do tkanin. 2, max 3 kolory + biały, aby uzyskać pastele
- Pędzelek + paleta/tacka
- Kartkę z wydrukowanym/narysowanym wzorem. Tutaj polecam jednorożce, postacie z bajek, cupcake, słodkie stworki itp
- Nożyczki
- Taśmę klejącą
- T-shirt, najlepiej biały, w-f'owy xD
- Tektura z kartonu
- Ewentualnie igła, nici/ maszyna do szycia.

Wykonanie:
Malowanie
1. Starannie wycinamy kształt wydrukowanego/narysowanego wzoru.
2. „Ubieramy” tekturę w t-shirt i prostujemy.
3. Kartkę z wyciętym wzorem przyklejamy taśmą do koszulki.



4. Mieszamy pierwszy, ciemniejszy kolor np. fiolet z bielą.
5. Moczymy gąbkę w farbie i od góry do środka wzoru malujemy 1 kolor.
6. Mieszamy 2 kolor i nakładamy go na środek pierwszego, czyli mieszamy je razem.
7. I na koniec, czyli dół czysty jaśniejszy kolor.
Wierzę, że nie jestem najlepsza w tłumaczeniu, dlatego ten obrazek powinien ułatwić sprawę >.<



8. Odstawiamy koszulkę w bezpieczne miejsce na dobę. Następnego dnia pozbywamy się okropnego ściągacza pod szyją, czy obcinamy~ Moim zdaniem wtedy efekt jest o wiele lepszy. Ja ustawiłam ten punkt na końcu, ale można dać go na sam początek. Jak kto woli.
♥Koniec♥

No to tyle na dzisiaj, mam nadzieje, że się spodobało. Tak btw... Od lutego zaczynam ferie, więc może jakieś opko wpadnie...?
~Kayl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz