piątek, 30 stycznia 2015

Pierwszy cosplay

Hej hej~
Marzyło mi się aby kiedyś pojechać na konwent a najlepiej w jakimś przebraniu... Tak się składa, że będę miała okazję spełnić to marzenie~ Jestem strasznie podekscytowana tym, że planuję swój pierwszy cosplay ^^
Od początku roku zaczęłam zastanawiać się w jaką postać się wcielić. Nawet czytałam porady od doświadczonych cosplayerów, w których podkreślali aby zacząć od czegoś prostego. Tak oto skończyły się marzenia o Madoce x.x Ale wymyśliłam coś innego.
Mam fazę, stałam się fanką serii Ever After High i poszukałam najprostszego stroju. Padło na Cerise Hood- córkę Czerwonego Kapturka.


Jak na razie zbieram materiał, ale chciałabym od marca się temu w 100% poświęcić i pokazać się w takim stroju na Magnificonie. Fajnie by było... Więc wstawiam taki randomowy post aby podzielić się z wami moimi planami. Mam nadzieję, że wypalą. Trzymajcie kciuki ^^
Do następnego
Kayl~

1 komentarz:

  1. Szkoda, że nie robisz tej Madoki. Madoka z Kaname by fajnie wyglądały ;-;
    Wcześnie się za to bierzesz, ja znając siebie tylko wszystko wcześniej sobie kupię, a szyć gdzieś pod koniec kwietnia zacznę XD

    OdpowiedzUsuń