piątek, 18 stycznia 2013

Powrót, ale nie na długo...

 Mam dosłownie chwilowy dostęp do internetu, więc postaram się jak najściślej opisać Wam moje plany jak już będę mieć "stałe" źródło.  

    A tak poza tym witam w nowym 2013 roku! Już w 18 dniu, kiedy mam legalnie lat 13 (musiałam sie pochwalić ;)) .  Przeprowadziłam się, mam ferie, ale internetu nie. Tak więc robię bardziej twórcze rzeczy.
   Zajmuję się teraz rozrywkami typu rysowanie, pisanie itd... Mam narysowane 2 fajne arty (przynajmniej moim zdaniem), a mianowicie Koichi'ego z Mejibray i Shoya X Yo-Ka z Diaury. Dzisiaj porządniej wzięłam się też za pisanie "Guren", gdyż w końcu dostałam przypływu weny. Jest a... A po co ja Wam gadam? Dowiecie się sami. Mam też nie za dobrą wiadomość...  postanowiłam zrezygnować z Oneshota Reita X Uruha. Głównym powodem były te 4 zgubione strony. Już wtedy wiedziałam, że to nie wypali. Przepraszam.
Co do "Klasowej wróżki". Powiem tyle: 20 coś linijek chyba nie zadowoli...
  Ok kończę, bo już mnie tam wołają. Myślę, że poczekacie jeszcze jakieś 2-3 tygodnie. A ja w tym czasie zajmę się artami i "Guren".
Pozdrawiam, i czekam na komentarze
Kayl

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię twojego bloga, czekam aż wrócisz :3
    ps. Zapraszam na moją stronkę:
    http://lethalyakari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, mamy marzec a neta brak! Mam jakąś tam kartę z netem, ale modemu nie T.T muszę czekać, ale spoko jak wrócę zaleję was wręcz nowościami w każdej kategorii (moda, rysunki i opka). Tak więc pytam się WAS co wolicie? Taka ankieta ;)

    OdpowiedzUsuń