niedziela, 30 grudnia 2012

Mam kawałeczek mojej mangi!

   Obiecywałam i jest. Co prawda bardzo, bardzo mało, ale zawsze coś. Manga nosi tytuł "Guren" co w tłumaczeniu oznacza "Szkarłatny kwiat lotosu". No, na wstęp to chyba starczy.

   Głównym bohaterem jest 19 letni wampir Armin, który prowadzi własną firmę usług wampirzych. Pewnego dnia dostaje zlecenie od swojego rówieśnika, nijakiego Kyou, który pochodzi z najbogatszej rodziny w tym świecie. Nasz bohater ma przenieść się do świata ludzi aby tam wypełnić swoja misję- zabić byłą dziewczynę Kyou. Niestety, albo stety, śmiertelniczka zostaje uratowana. Jak, tego już nie powiem.
   Jeżeli rysowanie pójdzie mi nie po mojej myśli (czyli obrazki będą po prostu brzydkie), napiszę opowiadanie, pod tym samym tytułem, z tymi samymi postaciami i wątkami jakie miałam tam umieścić. I to jest nabradziej realna opcja, gdyż w ciągu np.2 godzin mogę napisać o wiele więcej niż narysować. Chyba nie będziecie na mnie źli, co nie? :)
   Ok nie będę już was zamęczać i daje te dwie (nędzne xD) fotki.

Okładka. Ten w słuchawkach to nasz Armin ^^

   Jakbyście nie wiedzieli co tam jest napisane to piszcie w komentarzach, a ja wam to przełożę na pikselowe litery.
Właśnie po tym rysunku stwierdziłam, że lepsze jest opko. a od czasu do czasu będą ewentualnie do tego ilustracje.
 
    A tak poza tym podoba wam się mój blog? Co o nim sądzicie? Coś byście zmienili, co zostawili? Bo w końcu to dla was go tworzę. Co byście chcieli wiedzieć o mnie, postaciach, nie wiem co wy tam chcecie wiedzieć. Ale wystarczy tylko napisać komentarz (gdyż choruje na ich brak T.T). Potrzebuję waszego zdania. Pozdro Kayl ^^



4 komentarze:

  1. ,,Guren" i Armin - przypadek? nie sądzę >₩<``
    A co do strony, to baaardzo mi się podoba kadr z dłońmi z kartką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wyszło xD Ech... Nie będę się przyznawać do tego >< Chyba jeszcze raz to narysuję. Porządnie, po dwóch latach troche się zmieniło...
      Dzięki za komentarz ^^
      ~Kayl

      Usuń
    2. Taaak, ja wiem, komentowanie postów z 2012... xD
      Ale no, dopiero znalazłam tego bloga ><

      Usuń
    3. Jej~ Ktoś nowy *^* Niby tylko jeden komentarz ale nieźle motywuje...

      Usuń