poniedziałek, 3 czerwca 2013

Spóźniony Dzień Dziecka!

       Wiem, wiem to już było dwa dni temu, ale i tak temat jest dosyć świeży. Z tej okazji mam dla was konkurs!

      Zasady są proste: Kto pierwszy odganie co znajduje się na obrazku ten wygrywa. Jeżeli nutruje was pytanie: "Ale co wygrywa" to już śpieszę z wyjaśnieniami. Otóż osoba, która pierwsza odgadnie może sobie zażyczyć alebo oneshota z paringiem jakiegoś zespłu, rysunek dowolnej postaci/ osoby w stylu manga lub portres osoby (no wiecie, taki styl realistyczny).

      Ok, zaczynamy!
1. Jaki to styl?

















2. Jaka to postać i z jakiego jest anime?


3. Cóż to za Vocaloid/ Utaite (tak gdzieś wyczytałam...)?



Ok, myślę, że starczy. Macie trzy zagadki, czyli maks 3 zwycięzców. Jeżeli odpowie jakiś "anonim" proszę aby na końcu jakoś się podpisał. Aha i jeszcze jedna zasada! Nie będę pisać 3 shotów, więc proszę o wykorzystanie tej opcji raz.

Powodzenia! Czekam do końca tego tygodnia (9.06)
~Kayl

5 komentarzy:

  1. A ja wiem! Ten z drugiego obrazka to Mitsukuni Haninozuka (Honey) z anime o długim tytule... jak mu było... O! Ouran highschool host club!Zgadłam???

    Styl kojarzę, ale nie jestem pewna, a nie lubię zgadywać.

    Znowu długo mnie nie było...
    Pozdrawiam, i życzę dużo momentów inspiracji=^.^=
    Rena X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Tak, to Honey z Ouran. Możesz sobie teraz wybrać jedną z trzech nagród. Co wybierasz?

      Usuń
    2. To ja bym ładnie poprosiła o jakiegoś one-shota^^ Nie mam jakiś specjalnych wymagań, zdaję się na Twoją wenę twórczą^^. Tylko nic z Gazette, proszę...

      Pozdrawiam, i dużo inspiracji^^, oraz dziękuję=^.^=
      Rena X

      Usuń
  2. Trzeci obrazek to Utaite 96Neko
    Prawda??? =''=

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Co prawda termin minął wczoraj, ale na twoją odpowiedz mogę przymknąć oko. Jaki rysunek sobie życzysz? (Jak już mówiłam shota napisze tylko raz- wykorzystała Rena)

    OdpowiedzUsuń