środa, 21 sierpnia 2013

"Bez tytułu" [Reituki]

Ohayo~!
Przedstawiam Wam dzisiaj coś co jest po części wierszem, pamiętnikiem i opowiadaniem. Wczoraj czytałam na blogu Malv "Fly" przy Pledge piano ver. Dzięki tej muzyce powstał poniższy zapisek. Wstawiam go bez większych poprawek. Tak jak napisałam w zeszycie. 
Polecam w czasie czytania włączyć sobie "Pledge Official Piano Version"
Zapraszam do czytania.
Pamiętasz tą szarą huśtawkę na placu zabaw?
Właśnie w tym miejscu nasza przyjaźń rozkwitała.
Wesołe spacery, głośnie rozmowy i moja mama robiąca nam zdjęcia.
Dziś zastąpiły je potajemne wyjść i tłum fotoreporterów.
Pierwszy garażowy zespół jeszcze w podstawówce.
Szybko się rozpadł.
Zastępowały go inne. również chwilowe i ten.
Życiowy cel, do którego tak niezmordowanie dążymy.
Nasza piątka. Przyjaźń. Instrumenty. Nic więcej.
Nasze wyznanie miłości na początku liceum.
Ono dalej trwa i trwać będzie na wieki.
Tak ślubowaliśmy sobie na oczach naszych przyjaciół.
Nie przejmowaliśmy się naszą bezuczuciową wytwórnią.
To był nasz sekret.
Od małych klubików kończąc na ogromnych stadionach.
Wszędzie tam brzmiała muzyka płynąca od nas.
Wciąż mam przed oczyma Tokyo Dome.
Marzenia o jego zdobyciu spełniły się.
Cała widownia przeżywała to z nami.
Oni dają nam siłę.
Dziesięciolecie.
Nikt nie dawał nam więcej niż 7 lat.
Dekadę osiągnęliśmy dzięki swojej determinacji i ciężkiej pracy.
20 000 osób nie tylko z Japonii.
Ale przecież to tylko część naszej wielkiej rodziny.
***
Cieszę się, ze teraz mam ciebie przy sobie.
To bardzo trudna chwila dla ciebie, mnie, przyjaciół.
Wiele ludzi to już wcześniej przewidywało.
Ten dym wplątał mnie w swoje sidła i już nie wypuścił.
Czerwone zwierze wkradło się do moich płuc.
Za późno wykryty intruz.
Moja głupota.
Leżąc na białym łóżku ty trzymasz moją dłoń.
Delikatnie się uśmiechając powoli daję ci znak.
Za chwilę wszystko minie, ale zostań jeszcze przez chwilę.
"-Gdy anioły zabiorą moją duszę do nieba będę na Was spoglądać z góry"- mówię spokojnie.
Twoje łzy na policzkach, moje uniesione kąciki ust.
"-Kocham cię"- szepcę.
***
Udałem się w podróż do tego drugiego świata.
Pamiętaj:
"(...) i że Cię nigdy nie opuszczę. Nawet po śmierci"
Będę czuwać nad Tobą i każdej nocy nucić Twoje ulubione "Okuribi".
Tylko i wyłącznie dla Ciebie.
_________
Mam nadzieję, że się podoba.
Chciałabym wiedzieć co o tym myślicie. Proszę, komentujcie. Możecie taż tutaj (bądź na asku) składać swoje prośby o arty, opowiadania lub notkę o Harajuku Fashion. 
Do zobaczenia:
~Kayl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz