piątek, 20 września 2013

Kolejny projekt Kayl- Harajuku Fashion

Ohayo~
O ile dobrze kojarzę ostatnio zapowiadałam notkę o Harajuku Fashion i właśnie teraz dotrzymuję tej obietnicy! xD  Już w w tamtym miesiącu wpadłam na pewien pomysł. Był HFW w maju i spotkanie na "Dniach Kultury Japońskiej" w czerwcu. Niedługo październik, a w październiku Halloween. Tak, z tej okazji wymyśliła Harajuku Fashion Mosters. Wiem, kreatywne :3

    Wszystko przez Karyu (ta od "PonPonPon" xD)  i jej piosenkę "Fashion Mosters". Chciałam coś zrobić na Halloween, ale nie wiedziałam jak to nazwać. I wtem przypomniała mi się owa piosenka- powstało HFM. Motyw przewodni to oczywiście Halloween. Bardzo bym chciała aby większość ludzi miała stylizacje pod japońską modę, ale niestety w moim mieście więcej jest cosplayerów. Cóż poradzić?
No waśnie HFM, trzeba się w coś porządnego ubrać... Ja już mam projekt ;)
Jako, że uwielbiam Fairy- kei, i nie wyobrażam sobie siebie od stóp do głów na czarno, postanowiłam te dwie sprzeczności trochę wymieszać. Co mi powstało? Pastel Goth.
Jak to pięknie ujęła Mei tłumacząc Mg. co to jest: "Taka cała [Kayl] z wisiorkiem Mg."


Tak to wygląda. Czarno-białe na razie. Może kiedyś zachce mi się kolorować xD
Na razie mam pasemka i glany (Arigato Mei-chan ^^) xD  Białe rajstopy i kokardki przy kitkach będą pochlapane czerwoną farbą, ach ta "krew".  Juto wybieram się po tiul i gumę. Będę sobie robić tutu (tą spódniczkę) ^^
O wszystkich postępach/efektach końcowych będę was informować. Do zobaczenia!
~Kayl

Ps. Jakie opko mam wstawić?

3 komentarze:

  1. Popracuj nad rysunkiem... Jest dość słaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nic do niego nie mam. Ważne, że ja wiem o co chodzi i co chce zrobić.

      Usuń