niedziela, 20 października 2013

DIY- Guro lolita kokardki + info

~Ohayo ^^
Była ankieta i zagłosowało na niej 2 osoby.... No cóż lepsze to niż nic ;) Postanowiłam dać DIY, bo tydzień temu (w sobotę) zrobiłam sobie "dzień handmade". Poza tym potrzebowałam jakiś spinek na HFM więc wzięłam się za produkcję xD
(Na samym końcu poradnika kilka informacji)

Ok, do roboty~
To będzie nam potrzebne:
~Białe płótno
~Intensywną, dość ciekłą, czerwoną farbę
~Pędzelek
~Białe nici i igła
~Nożyczki
~No i stare gazety, bo chyba nie chcecie mieć biurka/stołu/podłogę w czerwone kropki xD

~Zaczynamy!~
1. Z płótna wycinamy dwa prostokąty o wymiarach 5cm na 6 cm
Ja to umiem prosto wycinać xD
2. Ciągniemy po kolei każdą nitkę przy brzegach, aby poszarpać nasz prostokąt. Powinen wyglądac  mniej więcej tak:

3.  Teraz możemy "pomalować"


4. Składamy materiał w harmonijkę i zszywamy na samym środku.

5. Przyklejamy superglue naszą kokardkę do spinki.

~Ta dam!~
Tak, to by było na tyle xD Wiem, to bardzo mało, ale za tydzień (może z hakiem...) dodam relację z Fashion Monsters. Postaram się popstrykać trochę więcej zdjęć. Pokażę też Wam efekt końcowy mojej stylizacji pastel goth. Ale nie wiem, czy pisać taką jedną długą notkę z tym wszystkim, czy rozbić? 
Poza tym przewiduję, że zmienię wygląd bloga i napisze pewnego shota.... Dosyć nietypowego :3 Ale nic nie obiecuję. 
Do następnego:
~Kayl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz