sobota, 2 listopada 2013

Wielki dzień...

Ohayo~
Dzisiejsza notka, to totalny kosmos dla mnie. Właśnie dziś mija rok odkąd założyłam tego bloga.
Tak, to ta chwila, kiedy boger ma ckliwe wspomnienia. Chyba też będę musiała o tym trochę poględzić xD

   
     Bloga założyłam od tak. Chciałam po prosu dzielić się z kimś moimi pracami, bo deviantart'a uznawałam za za wysokie progi. Stworzyłam go również dlatego, że rok temu po przeczesaniu internetu nie znalazłam bloga- po polsku, który pisałby systematyczniej o Harajuku fashion. I może nie tylko o samych stylach, tylko o tym jak w naszym kraju tak się ubrać. Teraz mogę wymienić 3 znane mi blogi, na których dziewczyny piszą (czyli teoria), robią poradniki i stylizacje (2 praktyki). Przy czym dwie z nich sprowadzają sobie cichy z Japonii. Ale cóż...  Sama staram się pisać o tym. To nie jest taki proste. Chciałabym wiele rzeczy zrobić, ale zawsze coś mi przeszkodzi.
~Uwaga! Pracuję nad tym aby skombinować sobie maszynę do szycia. Może kiedyś mi się uda i w przyszłym roku uszyjemy razem jakieś spódniczki, proste topy, torby, kto wie :3~

    Drugim elementem tego bloga są rysunki. Jak już wcześniej wspomniałam nie chciałam od razu wskakiwać na deviantart'a. Uznałam więc, ze ten blog będzie dobrym miejscem aby pokazać co ładniejsze z nich. Teraz śmieje się ze swoich rocznych rysunków, bo zmieniłam kreskę. Jest to plus mojej 8 miesięcznej bardzo znikomej obecności i braku stałego łącza internetu. Mam swoją mistrzynię i "rysuje trochę jak ona" (opinia: Hizashi-chan). A moim sempai jest KaZe-pOn, która również mnie zaraziła swoją miłością do Reituhy.

     Trzeci, i (chyba) najpopularniejszy, klocek to opowiadania. Na początki miała to być tylko mała cząstka bloga, a teraz jak patrzę na statystyki, to jest to najpopularniejsza zakładka (131 wejść).
Totalnym hitem stał się oneshot Shoya X Yo-ka "Niedoceniałem"- 109 wyświetleń.
<Dzięki temu wiem, że jest zapotrzebowanie na yaoi z Diaurą xD>
Na drugim miejscu pierwszy rozdział "Guren".
Na trzecim Reituki "Lost Story".
I tuż za podium Reituki "Bez tytułu".
Widzicie to? Cztery ramki samych opowiadań.
Piszę raz na ruski rok, ponieważ uważam za chore pisanie na siłę i do tego jeszcze czegoś oklepanego, jak "typowy oneshot z j-rockowcami". Staram się aby moja wyobraźnia była często pobudzana przez muzykę, i wymyślała takie dziwne fabuły. Uwielbiam kombinować z fantasy. Każde z tych opowiadań ma swoja historię, którą opisuję krótko jako wstęp do niego.
*
     ~Na chwilę obecną KaylArts ma 1802 wyświetleń, 30 postów i 8 obserwatorów.~
Bardzo chciałabym podziękować Malv oraz RenieX, które udostępniły link o KA i dzięki nim zawitało tu parę duszyczek.
Podziękowania dla Mei. "Za wielką mękę czytania błędów na błędzie i pokorne ich poprawianie". Moja beto kochana, ja bym bez ciebie zginęła!
No i wielkie "dziękuję", dla wszystkich, którzy to czytają xD

A teraz wspólnie zdmuchnijmy świeczkę ^^
Tak, to baton urodzinowy...
Brakuje jeszcze tylko imprezy...  I ją dostaniecie, nawet tygodniową xD Etto.... W przyszłym tygodniu pojawią się "cosie" z każdej kategorii jaka jest na blogu. W kolejności: rysunki, Harajuku i shot ;)
Mam nadzieje na kolejny rok obfity w coraz to nowsze duszyczki.
~Kayl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz