czwartek, 11 grudnia 2014

Potrzebuję powiedziec coś na ten temat

No cześć.
Tak, to już 4 miesiące od ostatniego wpisu. Nie będę się usprawiedliwiać, bo to nie ma sensu >.<
Chciałabym się wypowiedzieć tylko na pewien temat, który pojawia się kiedy widzę wpisy pokrzywdzonych dziewczyn, które mają inny styl i nikt tego nie rozumie. Zapraszam.

   Czasem przeglądam sobie komentarze pod różnymi filmikami na yt gdzie mężczyźni komentują czasem zachowanie dziewczyn. Zazwyczaj z tematu dbania o sobie i odejścia od złych nawyków, dyskusja pszekształca się w coś typu "No ale taki mój styl i nic nie poradzę." Tak samo na różnych forach dla nastolatek, gdzie jest wątek "Wasz styl" dziewczyny ubolewają nad całym światem. A wszystko dlatego, że ubierają męskie koszulki, fulkapy (nie obchodzi mnie jak to się pisze :)))), glany, czarne ciuchy, leginsy, bluzki z popularnymi wzorami i nikt ich nie rozumie, bo są oryginalne oraz mają własny styl. (Dobra mogę jeszcze lekko przymknąć oko na kobiece przedstawicielki glanowców.) Pół szkoły, dzielnicy, miasta ubiera się w ten sam sposób więc zrozum, że w tej kwestii nie jesteś zbyt oryginalna. Możecie się w tym dobrze czuć- ja rozumiem, ale nie mylmy tego pojęcia z własnym stylem ok? Możecie też sobie nie lubić kiecek i spódniczek ale nie wytykajcie tego innym laską, które lubią je zakładać.
   Nie lubię tego uczucia, kiedy akceptuję wszystko dookoła mnie, staram się nic nikomu nie wytykać ale sama jestem wytykana. Mam prawo ubierać się w to co mi się podoba i czesać się jak mi się podoba. Są pogawendki w szkołach o tolerancji ale to nic nie daje. Nie będę się oszukiwać, bo jestem dziwna i mam dziwne gusta, ale to nie jest powód do wyśmiewania się czy krzywego patrzenia na to jak wyglądam. Gdybym mogła chodziłabym w spódniczkach, sukankach z kokardkami a głowie do szkoły, ale staram się "unormalniać" w szkole. Nie boję sie przyznać do moich gustów, ale zazwyczaj taki coś kończy się lekkim szokiem u drugiej osoby.
   Mieszkam w bardzo szarym mieście, gdzie tylko twarze różnią nastolatków i na takim tle czuję się odludkiem. Jednak dla mnie jest miłe uczucie kiedy wszyscy patrzą na ciebie, bo wyglądasz inaczej.
________
No to się wypowiedziałam. Macie jakieś swoje zdanie na ten temat?
~Kayl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz