niedziela, 30 sierpnia 2015

DIY Piórnik Korilakkuma~

Hej hej~ Długo szukałam swojego uroczego piórnika, ale nigdzie w Polsce go nie znalazłam... Na szczęście ta sytuacja zmobilizowała mnie aby zrobić swój własny, unikalny piórnik w kształcie Rilakkumy/Korilakkumy. Zapraszam~

Potrzebujesz:
♥ Brązowy lub kremowy filc
♥ Kawałek, różowego/żółtego filcu (ja użyłam różowego materiału)
♥ Kawałek czarnego i białego filcu
♥ Zamek
♥ Pistolet na klej
♥ Igła i nici

Zaczynamy~!

1. Na początku najlepiej naszkicować projekt jaki szeroki i wysoki ma być twój piórnik. Mój ma 20cm szerokości i 9 wysokości.
 

 
2. Wycinamy wszystkie części, obrysowujemy na filcu z dodatkowym miejscem na szycie i wycinamy je.
 
3. Klejem na gorąco sklejamy części pyszczka i uszu.
 
4. Na lewej stronie gęstym ściegiem zszywamy do połowy piórnik.

 
5. Doszywamy do jednej strony uszy.
 
6. Wywijamy piórnik na prawą stronę, przypinamy szpilkami zamek do krawędzi prórnika i gęstym ściegiem wszywamy z jednej, a potem z drugiej strony.



 
7. Doklejamy oczy i pyszczek.
 
8. I gotowe~!

 

Mam nadzieję, że ten szybki DIY wam się spodobał ;w;

Do następnego:
~Kayl

1 komentarz: