czwartek, 3 września 2015

Sesja cosplay~

Heeej~ Dzisiaj dostałam swoje zdjęcia z sesji w cosplayu Cerise Hood z Ever After High. Chcieliście zobaczyć strój na mnie- właśnie macie ku temu okazję ^^

W czerwcu umówiłam się na sesję z moją znajomą fotograf, która zgodziła się zrobić zdjęcia.  Spędziłam trochę czasu przed lustrem, nałożyłam na siebie te wszystkie ubrania, dodatki i porządnie wyprostowałam swoje włosy (na szczęście chciały ze mną współpracować). Z tego całego zamieszania z wyszykowaniem się zapomniałam o rekwizytach i jedyne co zdążyłam wynieść to koszyczek. Pusty koszyczek. Nie no fajnie xD Dotarłyśmy do parku i zaczęłyśmy szukać jakiś miejsc z większą ilością drzew koło siebie. Stresowałam się, bo to była moja pierwsza sesja i mimo, że wiedziałam jak chciałam zapozować w tamtym momencie o wszystkim zapomniałam. Na szczęście Cysia pomogła mi się rozluźnić i jakoś to wyszło. Strój Cerise bardziej nadawałby się na jesień niż na późną, gorącą wiosnę. Dałam radę w grubych rajstopach i ocieplanych butach... No dobra ja tutaj piszę i piszę a wy na zdjęcia czekać. Oto efekty pierwszej sesji.

Moje ulubione :3







2 ulubione :3











To by było na tyle- 18 wybranych przeze mnie zdjęć ^^ W tym stroju pokażę się na Japaniconie w Poznaniu, bo najprawdopodobniej będę na nim. A od grudnia zaczynam pracę nad nowym cosplayem na Magni. To i inne informacje już w następnym poście (brzmi jak zapowiedź jakiegoś magazynu xDD). Co uważacie o stroju? O sesji? Czekam z niecierpliwością na wasze komentarze ^^

Do następnego
~Kayl

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście pusto w komentarzach, więc oto jestem!
    Szkoda, że nie udało ci się być na Japani ;w; Chciałabym zobaczyć ten cosplay na żywo, bo, serio, to jest supi. W ogóle byłam z kilkoma fankami EAH, więc jakbyśmy cię dopadły, tobyśmy nie puściły >ω< Masz może zamiar być w tym na jakimś innym konwencie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie udało się >< Następny jaki planuję to Xmas w Krakowie... Planuję, bo nie mogę być pewna. Potem drugi dzień Pyrkonu i kolejny Magni w full ultimate lunar cosplay xD Ach, ten grafik >< Chamska reklama~ Na bieżąco wszystko będzie, jest na fp Kayl's Stuff. No tyle chamskiej reklamy xD

      Usuń