sobota, 5 września 2015

Pierwszy konkurs cosplay i inne plany

No hej~ Dzisiaj chciałabym odrobinę o moich planach na przyszłoroczny Magnificon. Muszę sobie wszystko dobrze zaplanować. Mam też kilka wiadomości wstępnych... (Coś ostatnio zasypuję was postami :3)

Ledwie jeden cosplay zrobiłam a mnie już wciągnęło. Ta prace przez kilka miesięcy aby w końcu pokazać się we własnym dziele i zrobić sobie sesję, świetna sprawa. Jednak za rok chciałabym wystartować w konkursie dla debiutantów. Chwała organizatorom Magni, że jest takie coś, bo inaczej jeszcze dużo strojów musiałabym porobić aby odważyć się na standard. Po zobaczeniu strojów i prezentacji uczestników debiutu uznałam, że potrafiłabym trochę lepiej to zrobić.

Wybrałam sobie Księżniczkę Lunę z My Little Pony, bo uwielbiam ją i mam już pomysł na prezentację w jej stroju. Oczywiście oficjalny art Luny w wersji ludzkiej nie istnieje (chyba, że to coś z Eqestria Girls, strasznie wyglądają tam księżniczki D: ) dlatego popytałam na grupce cosplayowej czy w debiucie fanart jako obrazek refrencyjny by przeszedł- pewnie. Oto i on.


                 
Uważam, że strój nie jest przeraźliwie trudny. Najgorszą częścią będą rozkładane skrzydła i te szerokie bransolety, które trzeba będzie dłubać w piance i wikolować... Mimo wszystko chcę się bardzo postarać aby wyszło perfekcyjnie.

Tworzenie takiego stroju i ćwiczenie choreografii to dużo roboty biorą pod uwagę, że będę się przygotowywać do egzaminu gimnazjalnego i walczyć o oceny na świadectwie (tym razem musi być w końcu pasek >.<') . Chciałabym też chodzić regularnie na koszykówkę aby zrzucić kilka kilo i wyrobić sobie mięśnie (widzicie jaka szczupła jest laska na obrazku, mi do niej trochę brakuje).

A w wolnych chwilach zająć się moim sklepikiem, który jeszcze nie powstał, ale powstanie. Powiadomię was wtedy na pewno. Myślałam też nad założeniem fanpage'a aby może więcej osób zobaczyło tego bloga, progres i efekty cosplayu u czy też sklepik. To luźny plan. Sklep jest pewny. Ale co myślicie o fanpage? Proszę odpowiedzcie.

Oke wracam do tematu cosplayu. Mam pierwszą, jakże ważną rzecz już do niego. Mianowicie perukę~ Nie mogłam się powstrzymać od zrobienia sobie w niej zdjęć ^^''


 

Kolorek jest jak dla mnie śliczny i uważam, że nie najgorzej w nim wyglądam.

Okei tyle ode mnie. Przypominam: powiedzcie co sądzicie o pomyśle na fanpage.
Bo tak cicho przez ostatnie 4 posty ;-;

Do następnego:
~Kayl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz