poniedziałek, 17 grudnia 2012

Jak w sieciówkach znaleźć nietypowy klimat harajuku?

Ohayo!
 Kurczę... kiedy ja ostatnio pisałam? Dawno, tak więc chciałabym to naprawić. Mam dla was (na razie) 2 propozycje dotyczące tematu oraz kilka wskazówek jak znaleźć ten klimat w Polskich sieciówkach.

  Tak więc swoje poszukiwania najlepiej zacząć od internetu, przeglądania grafik, oglądania pokazów mody z Japonii (jeżeli idziemy w klimaty Harajuku) itp. Osobiście polecam kanał na YouTube  HARAJUKU KAWAii!! TV  Możecie tam znaleźć filmiki z pokazów, które mogą was zainspirować. Następnie jeżeli już wiemy w jakim kierunku chcemy pójść lub na jakiej marce chcemy się wzorować czas wyposarzyć się w swoje oszczędności i wyruszyć na zakupy!
  Jeżeli preferujesz style typu Oshere Kei, Fairy Kei, Galaxxxy nie bój się zaglądać do działów dziecięcych. Co prawda ludzie mogą się na ciebie dziwnie patrzeć, ale nie powinnaś zwracać na nich uwagi. Dlaczego akurat tam? Jak pewnie wiecie dzieciaki maja bardzo kolorowe ciuch niezależne od pory roku, aby wyróżniały się spośród innych grup wiekowych. W większości sklepów typu H&M i Reserved (choć bardziej pod tym względem wolę H&M) rozmiarówka dziecięca jest do 170, więc zawsze coś się znajdzie, chyba, że jesteś wyższa...
  A jeżeli chodzi o klimaty bardziej pod goth, Visual Kei i inne jego odpowiedniki... Nie za bardzo się na tym znam, ale wiem, że kolekcje jesienne i zimowe w tym roku bardzo "lubiły" skórę i ćwieki, a teraz są wyprzedaże, więc coś również się znajdzie i dla was.
  Moim zdaniem najtwardszy orzech do zgryzienia mają Lolity, które zazwyczaj kupują ciuchy w internecie lub muszą robić na zamówienie u krawcowej i wydać na to nie małe pieniądze. Ale myślę, że i z tego dołka jest jakieś wyjście- wiosenne i letnie kolekcje. Wystarczy kupić jakąś luźniejszą spódnicę, pod to założyć wykrochmaloną halkę, ładnie ułożyć i już jest coś na kształt loliciej spódnicy. Oczywiście jest to sposób nie sprawdzony i wymyślony. Chociaż mogą na wiosnę/lato spróbować.

Na razie to tyle z moich autorskich i amatorskich porad.
Teraz stylizacje:
Jeszcze na dole miałam zielona plisowaną spódniczkę i zakolanówki.
To jest mój ulubiony sweterek jaki sobie to tej pory sprawiłam. Znalazłam go właśnie na dziale dziecięcym w H&M i kosztował podajrzę 40-50 zł. Zakolanówki kupiłam na allegro 2 pary za 10zł + przesyłka, a spódniczkę znalazłam.

Tutaj głównym bohaterem jest ta bluza z uszami misia, którą kupiłam też na allegro za 50zł razem z przesyłką. Jeżeli kupujesz taką bluzę zwróć szczególną uwagę na cenę, gdyż ona świadczy o materiale. Za 35zł kupisz to samo, tylko, że wykonane z polaru. Ja posiadam z wełny lamy i jest milutka w dotyku.

Obiecuję, że w następnych takich notkach będą zdjęcia z przymierzalni, lub, kto wie filmik ze sklepów.

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że choć trochę to wypełniło moje dziurę między notkami. Jak zwykle liczę na komentarze, ale niestety nigdy one się nie pojawiają. Tak więc stawiam warunek. Następny odcinek z tej serii i w ogóle cokolwiek ukaże się po minimum 2 komentarzach. Myślę, że nie wymagam za wiele. 
Do zobaczenia!
~Kayl 

5 komentarzy:

  1. chce słuchać więcej twych genialnych porad , które i tak mi sama mówisz w szkole ale jestem ciekawa więc daje ci te 2 komentarze

    to jest kom. nr 1

    OdpowiedzUsuń
  2. a to kom. nr 2 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. a co do v-kei i gothic, pytaj siem mmnie, to ci coś powiem ( pamiętasz PRO lolicią kiecke Mg. na twoich uro? xD mego autorstwa)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Emila-chan ale ja bym chciała kom. innych. Cenię twoje i Mg zdanie, ale chciałabym "usłyszeć" tych co są nieśmiali... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwszy post jaki przeczytałam i już mi się podoba ^w^
    Pisz dalej, jestem bardzo ciekawa twoich zdjęć, porad i miejmy nadzieję również filmików ;3

    OdpowiedzUsuń