środa, 26 grudnia 2012

Święta!

   Kilka słów ode mnie, życzenia i śweżutkie świąteczne obrazki. Zapraszam :)


Tak więc przyjmijcie ode mnie te spóźnione już życzenia.
Chciałabym Wam życzyć zdrowych, radosnych, rodzinnych białych i nie zapomnianych Świąt Bożego Narodzenia. Aby pod choinką znalazły się wspaniałe prezenty płynące prosto z serca waszych najbliższych, a pokój zagościł w Waszych duszach .
(jakie to poetyckie..., Oj dobra, nie będę psuć tego klimatu xD)
Cudownego, szampańskiego sylwestra w porywających rytmach Waszych ulubieńców. No i oczywiście lepszego 2013 roku! By wiele marzeń w nim zostało spełnionych, a  wszystkich smutków i zmartwień zatopienia jeszcze w tym starym.
     Właśnie... chciałabym Was przeprosić za to spóźnienienie, ale narazie mam problemy z internetem, a jak już go mam to zapominam. Przypomina mi się o blogu kiedy drę się na moich dostawców internetu za to że go wyłączyli (znaczy... w myślach, no wiecie) .  Mam nadzieję, że się aż tak nie obrazicie na mnie. Ale druga cześć życzeń jest jeszcze aktualna- patrzmy na pozytywy. No i jak już zauważyliście zmieniłam kolorystykę bloga- znowu. Myślałam zupełnie o czymś innym i sama przygotowałam szablon z banerem, ale niestety pojawiał się komunikat, że plik jest za duży, to go zmniejszyłam i to samo. Ale mniejsza.
 
     No, a teraz czas na obrazki w klimacie zimowo-świątecznym:

Na godzinie wychowawczej. Miałam coś narysować na gazetkę. I nagle dziki pomysł z koleżanką: Dajmy Gazettki na gazetkę! ~ta... geniusze z nas. Ale i tak na gazetce klasowej zawisła świąteczna Diaura ^^

Miało być więcej cieni... ale cóż, mój Paint Tool Sai protestuje pojawia się komunikat:, że niby mam coś kupić. No i nie chce ani wczytywać obrazków, ani zapisywać. Pomocy!

Reituki 2. Wycięte z poniższego obrazka. Jakoś tak słodko razem wyszli. ^^

YE! Uu-Mikołaj! A Kai za garami- jak zawsze... xD
Nom, to by było na tyle... Jak zawsze apeluję: zostawiajcie mi na pocieszenia komentarze, bo ja chcę dobrze i się staram (w mirę xD ale i tak coś robię), a komentarzy nie ma.... Jak mam wiedzieć czy coś wam się podoba, czy nie? I czy chcecie aby "to coś" było kontynuowane czy nie. Proszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz