sobota, 1 grudnia 2012

Plan do zrealizowania - koszulka + poradnik


    Nie ma to jak przerysowywanie z komputera :D

   Hejka! Jakieś czas temu na blogu Lilien zobaczyłam gadżety od The Gazette znajdowała się tam między innymi taka, oto koszulka:

Przód
A to jak się domyślacie jest tył 

  Spodobał mi się ten motyw Mikiego i pomyślałam sobie, że zrobię sobie taką koszulkę. Chciałam, aby była  na takiej baseballówce (tak się również nazywa koszulka, nie tylko bluza) ale nie koniecznie 3/4. Na razie szukałam tylko w internecie i znalazłam na allegro za 19.10 zł + przesyłka = 26.10 zł. Drogo nie jest, ale chciałabym jeszcze poszukań w sklepach typu H&M, może Cropp, House na dziale męskim/ chłopiencym i może znajdę. 
  A tutaj już przerysowany wzór. Muszę go tylko powiększyć ;)

  
  Jak wykonać koszulkę z własnoręcznie narysowanym wzorem tak aby bardzo długo wytrzymał.
 
Potrzebujesz:
- Koszulki w jasnym kolorze np. białym, lekko różowym itp. (zwykłej, gładkiej)
- Flamastrów do rysowania po tkaninach. Możesz takie kupić w papierniczym za około 14zł  (chyba, nie jestem pewna, ja swoje kupiłam gdzieś w lutym i już dokładnie nie pamiętam ceny... gomenasai) 6 kolorów. Polecam firmę Milan, wzory są bardzo trwałe.
- Projekt wzoru, napisu.

Wykonanie:
1. Miedzy tkaniną włóż duży kawałek kartonu, alby zapobiec odbiciu z tyłu koszulki.
2. Zacznij powoli przerysowywać wzór, uważaj aby ręką nie rozmazać konturów. 
3. Kiedy skończysz pozwól wyschnąć tuszowi (około 1min).
4. Jeżeli posiadasz tak jak ja pisaki z Milana musisz przeprasować cały motyw, aby go utrwalić. 
- Pozostaw koszulkę, aby wystygła i gotowe. Możesz ją teraz założyć.
Na każdych takich pisakach powinna się znajdować instrukcja obsługi, jeżeli kupiłaś inne postępuj zgodnie z instrukcją. Aha i nie radzę rysować po tkaninach zwykłymi flamastrami, ponieważ po 3-4 praniu wzoru praktycznie już nie ma, a jeżeli jest to bardzo blady. 



Do zobaczenia
~Kayl

That's me! 
    

3 komentarze:

  1. Dzięki za radę, dzięki tobie jutro wybieram się do papierniczego po flamastry do tkanin ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zrobiłam sobie koszulki z The GazettE za pomocą takich farbek xd Mam pytanie co do tych flamastrów *planuję zakup* czy znajdę je w pasmanterii i ile one się trzymają :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farby mnie nie lubią! Przez nie popsułam sobie genialną torbę właśnie z ty wzorem, co miała być koszulka >.< Ale jakoś uratowałam, chociaż po silnych detergentach pisaki zbladły ;(
      Co do samych pisaków. W pasmanterii raczej ich nie kupisz, musisz wybrać się do jakiegoś sklepu plastycznego. Te, które ja miałam, z MILAN, były świetne. Kolor trzyma. Ta bokserka na zdjęciu ma już rok i tylko trochę wyblakła. Nie jakoś mocno... Kupiłam sobie kiedyś pojedynczy, czrny flamaster do tkanin i nie był on tak dobry jak ten w zestawie MILAN.... Dałam za niego 8zł, a za zestaw około 14. Poza tym z innej firmy....
      Noedawno też wpadłam do jakiegoś papierniczego w poszukiwaniu farb do tkanin. Pani w tym sklepie miała tylko kredki do tkanin. Jak Pentele,tylko trzymały kolor na tkaninie. Za 15 kolorów 15zł. Niestety nie kupiłam, a na pewno byłyby lepszą inwestycją od 6 farb za 19zł... To one popsuły mi torbę! Foch xD
      Aha planuję sobie uszyć jeszcze jedną taką worko-torbę z napisem "SIX GUN" lub "KEEP CALM and SAY KAWAII" Mam wielki dylemat? A ty co o tym myślisz? :)
      ~Kayl

      Usuń