środa, 6 listopada 2013

~Roczek Part I (+ jak zwykle, info)

Ohayo!
Tak wiem, mamy już środę >.<  Jednak, to nie zmienia faktu, ze mam dla was porcję rysunków.
Zapraszam ^^


"Coda"- Pierwszy rysunek, który powstał za sprawą albumu Beautiful Deformity

"Insiede Beast- Ruki"- Drugi rysunek odnośnie klipu "Inside Beast"
Zostały tu oddzielone dwie strony Rukiego.

Reita- Jeden z rysunków na lekcji xD

Yo-ka Mastar- Drugi rysunek ze szkoły...

To by było na tyle. Wybaczcie mi... Szkoła dogłębnie wyżera mój wolny czas. Oczywiście w moim magicznym zeszycie jest jeszcze jedna, taka fajna perełka :3 Oprócz tego mam też kilka na brudno, tylko muszę się nimi zająć.
Ok. Następnym punktem miało być Harajuku. Chciałam wam opisać Monster Walk jak to wyglądało i pokazać parę fotek. Ale nie zdążę tego CHYBA opisać. Co do okpa sprawa wygląda następująco....
Ten shot, który chciałam wstawić jest ledwo zaczęty, ale mam w zanadrzu:
a) Tancerze rozdział III
b) Guren rozdział II
Przy czym Gruren chyba zawieszam. Tancerzy muszę zakończyć. Rozdział III będzie najprawdopodobniej przedostatnim. 
Wiem, jestem okropna, ale musicie mi to wybaczyć.
~Kayl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz