piątek, 15 listopada 2013

Zmiany, zniamy!

  Ohayo~
Po pierwsze przepraszam (jak zwykle), że nie wywiązałam się z obietnicy. Mam nadzieję, że dacie mi jeszcze szansę...

Ale chciałabym Wam przedstawić nowy wygląda bloga! Jeszcze nie wszystko ogarnęłam, ale spokojnie- mam to pod kontrolą. Pojawią się etykietki (ponoć jest to wskazane blogom O.o). Nie wiem czy to dobrze, czy źle- w każdym bądź razie dzięki temu może zawitać tu więcej duszyczek ^^

Są plany, są pomysły, są chęci, są projekty, ale czasu brak >.< Chciałabym aby dzień był dłuższy tak o 4 godzinki. Może wtedy bym się wyrabiała....

Chciałabym aby się moi obserwatorzy się odezwali, bo jak narazie słyszę głuchą ciszę...
A mam do was mnóstwo pytań!
Jak wam się podoba nowy wygląd? Co myślicie o etykietkach? Co chcielibyście poczytać/zobaczyć?
Byłabym wdzięczna jeżeli ktoś by odpowiedział na te pytania ._.

Do następnego!
~Kayl

2 komentarze:

  1. Nowy wygląd jest przesłodki, strasznie mi się podoba *o* Ja akurat nie mam ci za złe, bo sama bloguję, i też mi ciężko jest się wyrabiać ^^ A do tego warto czekać na rarytasy, które nam tu wypisujesz. Życzę dużo weny! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oww... Dziękuję :3 Cieszę się, że ktoś się odezwał.
    Etto.... Nie chce zapeszać, ale mam niespodziankę, o której już z resztą pisałam i mam nadzieję, że szybko ją skończę. Trzeba się spiąć i do roboty~!

    OdpowiedzUsuń