środa, 28 listopada 2012

Pierwszy poradnik


  Dzisiaj pokażę Wam jak samemu wykonać bardzo modną bransoletkę tego sezonu- pieszczochę (a przynajmniej coś na jej kształt :))  Zapraszam!



                                                Potrzebujemy:
• Pasek z ćwiekami  lub same ćwieki. (Ja swoje (razem z paskiem) mam z za małych już butów, więc nie musiałam nic kupować.)
 • Nożyczki
• Czarne nici i igła
• Zatrzaski - dwie pary  takich większych - do kupienia w pasmanterii za około 1,20
• Ewentualnie (na II wersję) jakiś materiałowy, czarny pasek

                         I wersja - masz gotowy pasek z ćwiekami
1. Zawiń pasek wokół nadgarstka i zobacz ile rządków musisz usunąć.
2. Nożyczkami usuwaj pokoleji ćwieki. Jeżeli jest dwu warstwowy materiał, musisz przeciąć szwy i rozkleić jeden materiał od drugiego.
3. W miejsce usuniętych ćwieków wszyj zatrzaski.
4. Jeżeli pasek był dwu warstwowy musisz obszyć do dookoła.

                       II wersja dla kupujących ćwieki na sztuki
1. Zawiń pasek wokół nadgarstka i zobacz ile potrzebujesz cm materiału.
2. Zacznij nabijać ćwieki- dwa rządki. 
a. Wytnij materiał dodając do obwodu nadgarstka 4cm.
b. Nabij ćwieki zostawiając te puste 2cm z prawej i lewej strony.
Jeżeli czegoś nie zrozumiałaś posłuż się tym filmikiem, wszystko jasno i przejżyście pokazane:

3. Przyszyj zatrzaski.
4. Obszyj czarna nicią.

        
I gotowe! Moja bransoletka wygląda tak:


Mam nadzieję, że poradnik podoba się. Będą jeszcze takie o np. wybieraniu odpowiednich ciuchów z sieciówek aby jakoś przemycić klimat harajuku do Polski. Tak więc serdecznie zapraszam. 

I już nie proszę, ale błagam Was o komentarze. To na prawdę dla mnie ważna rzecz. Dzięki temu wiem, czy to czytacie, odwiedzacie i czy Wam się podoba. Tak więc wyraźcie swoją opinię.

2 komentarze:

  1. Czytam i czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam taką samą trololololololo z 2 buta xD
    ~Emily

    OdpowiedzUsuń