poniedziałek, 5 listopada 2012

Pierwszy rysunek


Nie chodzi o taki pierwszy, pierwszy jaki narysowałam, bo to by było bez sensu. Od czegoś trzeba zacząć, więc na początek Ruks wykonany w Paint Tool Sai. 
Tak, wiem - proporcje . Ale nie czepiajcie się za bardzo bo to zostało narysowane w wakacje. Coś w połowie lipca. Teraz się trochę poprawiłam.
Parę informacji, żebyście się potem nie zdziwili:
- wszystkie rysunki tu dodam będą czarno- białe
- będą to zdjęcia robione telefonem (ale jakość jest bardzo dobra, tak mi się przy najmniej wydaje)
- rysunki są z mojego zeszytu (w linie), który zabieram do szkoły


No i mam już 5 stron nowego i pierwszego mojego komiksu "Guren". Musze tylko zrobić zdjęcia, powpisywać tekst i ta dam!
A to moje "dzieło" na konkurs halloweenowy. Coś na kształt wampira, ale nadal się zastanawiam "co to w ogóle jest?".
Do zobaczenia, pa!
_______
PS: Szukam kogoś kto mi ciut pomoże z obsługą np. Jakbym w zakładce "Rysunki" umieściła link do komiksu, ale żebym nie musiała dodawać nowej strony (może ktoś zrozumie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz