wtorek, 6 listopada 2012

Z okazji DIVISION


 Siemka, siemka, siemka! Eksploduje pozytywna energią! W końcu w moich dłoniach trzymam DIVISION. A właśnie chyba w ogóle o tym nie wspomniałam- jestem fanką The Gazette i dlatego kupiłam sobie ich płytę, która dzisiaj do mnie dodarła.
Z tej okazji gazetki dla was:
                 
                                                



Poznajecie ich? :)

Mam pełno planów, no dobra, może troche przesadziłam. Mam plany na niedaleką przyszłość między innymi:
-Komiks "Guren" (pięć stron A5)
-Oneshot Reita X Uruha  (mam jedna stronę na razie)
-Opowiadanie "Klasowa Wróżka" przeniesione z innej strony
Będzie to się jeszcze przeplatać z dodawaniem rysunków i wpisów z dodatkiem rysunkowym.

No i szukam osoby, która mi wytłumaczy trochę jak co zrobić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz